nietuzinkowe meble do wyjątkowych wnętrz

Zakupione meble oraz dodatki w naszym sklepie starannie pakujemy oraz zabezpieczamy tak aby bezpiecznie dotarły do naszych Klientów. Transport realizowany jest za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich oraz spedycyjnych. Przesyłki dostarczane są na terenie całego kraju od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00.

W dniu nadania przesyłki wysyłamy do Klientów informację zawierającą kontakt do firmy spedycyjnej wraz z numerem listu przewozowego.

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera stan dostarczonego towaru.

Kurier nie ma prawa odmówić sprawdzenia stanu przesyłki wraz z odbiorcą.

W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń powstałych podczas transportu należy spisać protokół reklamacyjny ( odręcznie lub z wykorzystaniem formularza, który powinien posiadać kurier). Protokół należy sporządzić w dwóch egzemplarzach po jednej dla każdej ze stron.

Protokół powinien zawierać:

-opis uszkodzeń oraz ewentualnych ubytków ( wymienić ilość oraz rodzaj zagubionego towaru)

-numer listu przewozowego

-czytelny podpis kuriera oraz osoby odbierającej przesyłkę

Po spisaniu protokołu należy bezzwłocznie powiadomić HOBIO.PL o zaistniałej sytuacji (email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 784 056 657 )

Odbiór osobisty

Istnieje również możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru w siedzibie naszej firmy:

HOBIO.PL

Ul. Jeżynowa 5 Łomnica

58-340 Głuszyca

Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.